Klachten

Geachte klant,

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

 

Onze medewerkers van de afdeling klant contact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Ruiterhart Ruitersport

Houtstraat 98g

5046DL, te Tilburg

013-5906652 of info@ruiterhart.nl

     

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ruiterhart Ruitersport bij is aangesloten.

Voor contact per e-mail

klantenservice@ruiterhart.nl

Contact per telefoon

Klantenservice: 013-5906652

Openingstijden:

Dinsdag t/m vrijdag

van 10.00 - 17.00 uur